090409

nu va de ett jävla tag sen man skrev här, men e ju så fruktansvärt upptagen så hinner ju aldrig:P  *harklar mig lite ironiskt*

sitter just nu å väntar på robert, han repar just nu så han ska sova här i natt, :) förhoppningsvis kommer han innan pappa så vi får lite tid för oss själva;) har ju vart hos han hela veckan så i natt när ja sov själv hade ja väldigt svårt att somna, men de är väl så.

annars går de jättebra med oss:) är hur lycklig som helst å har världens underbaraste pojkvän som e precis lika knäpp som jag:) om inte knäppare. känns som att ja har känt han i flera år trots att vi bara har *känt* varandra i 5 månader. å på onsda firar vi 3 månader:) så mellan tisda å torsda förmidda e ja ute på tjörn å trängs med min älskling i en liten 90-säng:) mysigt värre;) tkr ja iaf, han tkr de e lite jobbigt för många nätter i rad, men de tkr inte jag:) spelar ingen roll om vi så skulle sova på golvet i en liten skrubb, bara ja sover med robert:)

hmm så va har hänt annars då? igår va ja å robert hos joanna å spela lite spel de va trevligt, robert skulle sovit hos mig då egentligen med men hns mamma behövde han(vilket ja kan förstå) så micke kom å hämta han i stan:)

va ju begravning för fredrik idag, men de verka ha gått bra å de va nog ingen storre nöd på hans mamma å ulf eftersom han klarade att åka iväg. men dom har ju spelning i morgon så de va ju tvunget å eftersom dom ska repa i morgon med å ja bor 5 min (om man går långsamt) från replokalen så kunde han ju lika gärna sova här:)

får se om ja följer med på spelningen i morgon, robert vill ju de, de e för hans morbror som fyller 40, å hans mamma har sagt att de e ok, men nu fanns de kanske inte plats i bilen så vet inte hur dom har tänkt sig de riktigt, men om ja har räknat rätt (stor chans att så inte e fallet å att ja har glömt ngn, å om robert åker med dom i bandet) så finns de en plats kvar i hans mammas bil å en i bandets bil eftersom oskar e i vara på dagen å spelar å kommer dit sen, de va en av anledningarna till att ja ångra mig å bestämde mig för att kanske följa med, ja känner ju ingen där förutom a dom i bandet då, robert, hans mamma, ulf pontus å elin. så de skulle ju kansk inte bli så fruktansvärt roligt men nu ska dom inte börja spela förräns 22.00 så då hinner ja ju va där massa med robert först:) aja får se va som händer å sker:)

nä nu orkar ja inte skriva mer, har kollat upp massa kurser på komvux idag, räkna ut för att ja ska få poängen ja behöver för att få ett *slutbetyg* i gymnasiet så måste ja läsa där i minst 2 år + 3.5 på socionom. så om ja kommer in på socionom direkt efter komvux så kommer ja va 27 när ja e färdig pluggad:S men mitt mål va ju å va socionom innan 2020 så dår har ja ju 5 år på mig efter där;)

nu tkr ja att min älskling får komma, men får kura ihop mig under en filt med en bok ist:)

(ska försöka uppdatera oftare nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0