090205

vaknade före mitt alarm vid 11 i morse, rätt utvilad, helt sjukt. kan ju bero på att ja gick och la mig typ 3 timmar innan ja brukar i vanliga fall,

men nu blir de lugnt i några timmar, skulle gått till systemet men fixa så att syster köper åt mig i morgon:) stor chans att de skulle försvinna ikväll annars;) och då slipper ja ju bära med mig så mkt till tjörn så de känns bra:) så nu ska ja bara fixa i ordning mig, gå och hämta pengar, köpa sprite, packa en väska innan kl 4 så de blir nog bra, ska väl äta lite med, om ja äter rätt mkt kanske magen inte cpar idag, sen va ja ska äta i morgon innan joannans sexparty va en annan fråga, får väl bli pizza lr ngt, men eftersom robert och jag ska bli nyttiga, han räknar points å grejer å ja får inte dricka ngn cola så blir de nog inte så.
får hoppas att magen pallar att dricka 2 dar irad. hoppas de.

pratade med farmor nyss, hon är så nerös för mig tydligen och tycker ynd om mig, men vi pratade lite om mormor och så dä och hon säger att ja inte ska tycka att jag är sämre än mina kusiner och att hon tycker jag är duktig. kändes  bra, även om ja väl inte gjort så mkt hon kan tycka ja är duktig för men ändå.

om 6 timmar om 35 min är ja hos min bejbi igen:) saknar han otroligt mkt, hoppas hans tinnitus är bättre idag, han har känt av de jättemkt dom senaste 2 dagarna, stackars bejbi.

nä nu ska ja äta lite frukost och kolla om de är ngt bra på tv.

Kommentarer
Postat av: joanna

vadå ska du me börja räkna point för att Robert gör d?

Du e ju kass!

å ingen cola?? Hmm

Vi ska alla fall äta pizza i morron



Å du kan ju hälsa dig å Robert att Öl Sprit å cider e det hur mycket points i som helst

ett glas vin är 6 points å det tar 2,5 timmars springande att få ihop till det=O)

Hur många points tror du ni får ihop under kvällens gång?

hmm=O)

Klart din Farmor har massa å va stolt över du e ju du=O)

puss puss

2009-02-05 @ 22:38:37
URL: http://joanna83.blogg.se/
Postat av: Sandra.C

Heeeeee! min lilla sokertop....om du klararatt inte drika så mycket cola är jag stolt över dg vet hur svort det är att leva utan.....du kan om du vill. an sluta tillsammans om dt käns bätre.

pusssssss å kram

2009-02-07 @ 07:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0