090207

ja har fått ett kusinbarn:) en liten cornelia som är 2 dagar idag:) så snart blir de dop:)

ja va har hänt.. hmm.. va ju ute hos robert i torsdags och drack och va allmänt förbannad på min mage, sen vart de jobbigt ett tag, börja må allmänt dåligt psykiskt, så då satt ja mest i soffan sen skulle ja ner till roberts rum tänkte ja för å va lite själv men han å jonte satt och spela där, hade sagt till robert att ja inte mådde bra men han sa bara att ja skulle tänka så, kändes ju inte så bra, ja kan tyvärr inte styra mina tankar å han va ju jättefull, så gick och satte mig i korridoren ist å då kom micke sebbe å linus och pratade lite med mig och fråga va som hade hänt, ja sa ju självklart inget till dom, bara att ja inte mådde bra för allt men att de inte hade ngt med robert att göra, tyckte inte direkt ja skulle berätta allt jobbigt för dom.  satt och prata med en tjej sen som också var trasig tydligen men de vart inte mkt prat innan robert kom ut och drog upp oss från golvet för han ville dansa men ja dissa de så gick in i hans rum och tänkte ja skulle försöka gråta lite, brukar kännas rätt bra efter, va jättenära på att börja gråta innan tjejen kom ut och pratade med mig, men ja la mig på roberts säng och lät mig själv få en gråt attack, men efetr en stund samla ja ihop mig, gick upp och hämta min sista alkohol och blandade mig min sista grogg, men hann inte dricka för precis då kom robert in och a sen behöver ni inte veta mer.....


när ja vakna igår mådde ja dåligt som fan, men efter en dusch å lite toast vart de bättre, så då bar de in till gbg för att gå på sexparty hos syster de va jättetrevligt. och magen cpa inte en enda ggn. missa 20 över 12 tåget så tog 20 över 1, å underbara sandra följde med in till stan och höll mig sällskap tills tåget gick. tack:) lånade säsong 1 av prison break av joanna med så nu blire att kolla de på, kolalde på 2 absnitt i natt och 1 i morse tror ja,

sitter hos bejbi nu, trevligt:)


(å joanna ja klarara aldrig av att räkna points så de lär ja inte börja med, bara en tanke, sandra, ja får dricka cola på helgerna, :))

Kommentarer
Postat av: Sandra.C

Hallå sesy....va bra då täncte om du bhövde nn som stöta deig...finns här för dig...å om du beslutaatt sluta drika cola an vi göra det tillsammans...lättare så..Kram å pusssspå dig syster yster

2009-02-09 @ 02:23:30
Postat av: joanna

woho

grattis te kusin barnet:d

puss

2009-02-12 @ 22:29:32
URL: http://joanna83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0