090214

ok sitter här lite blöt med håret hängande i stripor, skickade precis ut robert från rummet för de hade känts lite konstigt att skriva om ja hade haft han hängande över axeln, inte för att jag skriver något dåligt om han mest för att det är här jag får ut mina tankar, dom flesta iaf, som jag inte är redo att dela med han än.

inatt fick ja en till liksom att ja måste gråta känsla så då gjorde ja de, robert kunde inte hålla om mig när ja va på g att göra de dock, då slutade de bara, så ja fick ligga och sova i min ensamhet men ja visste att han fanns precis bredvid om ja behövde han. när han sedan låg och höll om mig och jag började gråta igen så började han med gråta. han har haft lite jobbigt drömmar och tankar tydligen. tyckte de va så mysigt att han kunde gråta i min närhet och jag försökte trösta han så gott jag kunde, de borde väl vara lättare eftersom han tänker på när hans mamma dör och min mamma är ju död så då borde ja ju förstå mer liksom men de gör ja inte, helt seriöst, han har haft sin mamma i 21 år, ja hade min i 7, så dom har så mkt mer minnen tillsammans än va ja å mamma har, ja kommer ju knappt ihåg henne, lr ja gör inte de så så vitt ja vet (hur hemskt de än låter så har jag aldrig haft en mamma) så ja kan inte sätta mig in i den situationen, men ja vet ju att ja skulle reagera precis likadant när pappa dör, men de är ju inte meningen att föräldrarna ska överleva sina barn.
efter de så låg han baraoch berätta massa, asså allt möjligt ja vet nu massor om hans liv å han vet knappt ngt om mitt, för att jag har mina murar, men är inte redo att riva ner dom än. kan kanske riva dom en liten liten sten i taget.

christian ringde sen dock så då pratade ja med han en stund va väl trevligt eftersom vi inte bråkade, kändes dumt att robert satt bredvid dock men han hade väl inget emot de i början föräns de drog ut massa på tiden och vi hade pratat i typ en halvtimme så försökte han ta telefonen ifrån mig. så då la ja på.

idag har ja varit på 20 års kalas hos min kusin de va trevligt faktiskt, tyvärr tror ja att de berodde på att mormor inte va där, har verkligen haft värsta ångesten för de dom sensate dagarna, och alt gick jättebra fram tills kristoffer fråga om ja plugga nu å då sa ja ju att nä de gör ja inte de fanns inga platser lediga och då sa han nä spå ett självklart sett som att liksom jaha, svårt att förklara men man kunde verkligen höra föraktet i hans röst:(
men vid 9 kom bejbi och hämta mig så vi badade badtunna, jättemysigt men sen kom de massa mer folk, lr 3 till (vi va 4 innan) så då eldade dom på mer så de vart så jävla varmt så då gick ja upp,

men nu ska ja gå ner i källarn å joina älskling och oscar:)


Kommentarer
Postat av: joanna

låter öndp som om det va mys=O)

en sten e bättre än ingen ;-)



det e svårt det där med döden.. han å hans mamam har mer minnen visst men då e det ju jobbigiare på ett sätt.. sen e det skit jobbigt att sörja någon man inte känner.. (jag å sandra skulle haft en bror) han saknarjag varje dag.. han skulel vara ett år äldre än mig så har aldrig träffat honom konstigt lr hur?



Kan du inte prata me Robert så finns både jag å sandra här.. nu e vi dom tre musketörena.. En för alla å...

Puss

2009-02-15 @ 10:08:37
URL: http://joanna83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0