090215

sitter hos syster nu:) ska med dom å åka skridskor i morgon runt 4 och vet inte om itt fritidskort gäller innan dess så tänkte ja lika gärna kunde åka hit idag:) ska bli trevligt i morgon men ja lär ju va som bambi på hal is asså, helt klart, min balans ä inte de bästa så dom som är där lär ju få ngt att kolla på iaf:) robert skulle kanske med också så får man ju visa sig duktig *:p*

robert åkte tillbaka till tjörn förut:( men vi har ju träffats ungefär dygnet runt i en vecka nu så en vecka isär är nog bara bra, fast nu blir de nog mer än en vecka, tror inte ja kan träffa han förrä nästa torsda:( men ja trivs så jävla bra med han så de finns inte, har aldrig trivts så här bra med ngn annan, helt sjukt.

hittade kort från joanna nu från nä vi va på liseberg och tog kort till gamlingarna, så dom ligger uppe på bilddagboken nu:) å de är bra,

men ska bli väldigt mysigt att åka skridskor i morgon, även om ja kommer känna mig lite obekväm först, ja bli så osäker på mig själv när ja är bland folk som ja inte har träffat lr antaglgen aldrig kommer träffa igen, tkr inte om de alls, men brukar bli lite mer bekväm när ja är med mina systrar så de ska nog gå bra:)

Kommentarer
Postat av: joanna

va heter du på bilddagboken??

=O)

vi kommer glida lr rulla omkring gör bra:D

Puss

2009-02-16 @ 11:25:58
URL: http://joanna83.blogg.se/
Postat av: joanna

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg för att anta utmaningen! =)

2009-02-17 @ 07:50:35
URL: http://joanna83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0