090224

allt känns helt hooplöst just nu, har gråtit för ingenting, de jobbiga är att ja gör de när ja är med robert och då blir ja ledsen för att ja gråter å då gå de runt i en jävla cirkel, hatar att gråta och visa mig sårbar, men de är en hopplös period nu och han förstår de, även om jag inte pratar med han om vrf ja mår dåligt, vill prata med han och riva min mur men vet inte hur och är rädd för va som kommer hända då, men är rädd för vad som kommer hända om ja inte berättar. för ja tränger ju undan han, och jag vet ju själv hur jobbigt de va när christian gjorde de och nu utsätter ja robert för de. men på ett sätt tkr ja om min mur för då har ja ngt att gömma mig bakom och jag tkr det är bra att ja mår dåligt ibland för då få ja inte så dåligt samvete, nä ja får som sagt försöka riva muren en liten liten sten i taget.

igår va de trevligt va hemma hos systrarna och sjöng singstar, sov även hos robert i söndags de va mysigt, hade ju inte träffat han på en vecka:) men nu ska ja nog dit i morgon igen, kunde åkt dit idag men eftersom ja har socmöte i mogon går inte de, men de är bra för då har ja idag på mig att packa, ska ju va hos han tills månda tidigast å vi ska festa på lörda å så så måste bestämma va ja vill ha på mig då med.

å nu e min mens massa försenad, ska köpa ett graviditetstest antingen i morgon lr torsda lr freda så får ja väl göra de hos robert om de skulle va så, hade den ju i november senast, men ja får typ mensvärk titt som tätt senast igår, å då gjorde de verkligen skitont bak i ryggen med så trodde ja skulle få min mens men den kom aldrig:( lr på ett sätt är de bra att den inte kom nu för då hade ja inte velat sova hos robert (hatar att sova borta när ja har mens) och då hade ja fått va hemma både på frda å sönda å de vill ja inte:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0